tirsdag 27. november 2007

De dummeste spørsmålene


Vil du bli millionær?

Har du tenkt å utføre terrorohandlinger mens du er i landet? (ett av spørsmålene du må svare på før du slipper inn i USA)

Hvor skal du? (som en konduktør spurte en som kom på stoppet før endestasjonen)

Skal du ha de? (skjer rett som det er ekspeditøren spør om når du legger varer på disken)

Snakes on a plane, ja den filmen har jeg hørt om. Hva handler den om igjen?

Hva er den utrolig sterke og ekle lukten ved bensinpumpene? (en kunde ved en bensinstasjon. Nei, hva kan det være mon tro?)

Hva slukker brann best, varmt eller kaldt vann?

Og til slutt en ganske merkelig henvendelse til opplysningen 1881. Dette er en virkelig samtale!

Dame: Jeg skulle gjerne hatt nummeret til NN. Vent litt, hvordan leiter du? Sitter du på PC?

Konsulent: Ja det gjør jeg.

Dame: Hva faen holder dere på med!?!?!! Jeg vil ikke vikles inn i det systemet! Jeg er bondedatter, du skal faen meg være forsiktig med hva du spiser av bondeprodukter fremover!

Kundekonsulenten holdt seg nok unna både kjøtt og meieriprodukter noen uker etter den samtalen.

Ingen kommentarer: