tirsdag 10. juni 2008

Michael Jackson - Rock With You

Denne videoen ble anbefalt for meg. Hvordan visste Youtube at jeg digger denne sangen? Jeg har ikke søkt på eller sett på Michael Jackson videoer på Youtube som jeg kan huske, kanskje et par få ganger, men ikke noe som skulle tilsi at dette er artist jeg liker veldig godt.

Denne låten minner meg om når jeg var åtte dager alene i New york og stort sett labbet rundt på Manhattan og var på noen konserter og så litt film på kino. Jeg var på Virgin megastore på Time square og så satte de på Off the wall plata som denne låten er fra. Jeg hadde bare hørt et par låter fra den plata før, men ikke Rock with you som jeg kunne huske. Så kom den som låt nummer to og jeg glemte helt å kikke på plater og stod sikkert med åpen munn og kikket fjernt ut i luften og bare tenkte "wow". Sånn skal bra musikk virke!

Ingen kommentarer: