onsdag 2. juli 2008

Varme dager


Joda tabloidene lyver ikke alltid, nå er sommeren virkelig tilbake etter en liten gjesteopptreden fra høsten som bare ga oss forsmak på årstiden som kommer etter denne. Men nå er det sommer og kjempevarmt, jeg har plugget i isbitmaskinen og liker det jeg ser og kjenner utenfor. De som våger seg å klage på varmen nå burde vært tvangssendt til sør amerika der de har vinter nå, gjerne oppå et høyt fjell uten strøm!

Det er tiden for store iskremer og bading. Være mest mulig ute. Sommeren som den er nå er absolutt den beste tiden på året. Shorts og t-sjorte er absolutt plaggene jeg er mest komfortabel med. Det frister ikke å sitte inne og skrive blogg på sommeren, det er derfor jeg poster så få nå. Men om jeg skulle poste en så er det mye mulig den handler om varme dager sånn som denne.

3 kommentarer:

Olav :) sa...

ja det er deeeeeillig... Nå kjenner jeg det er badetid

Olav :) sa...

det er jo en stund siden det var varmt nå? Er det kanskje andre grunner til at det er blitt så stille på denne bloggen??? :):):)

Steinar sa...

:OD