torsdag 8. mai 2008

Ny bolig nytt hjem




For første gang har jeg kjøpt min egen bolig. Det er et rekkehus som ligger sentralt på Bryne. Budrunden gikk ut i går, så jeg er rimelig fersk som huseier! I dag syklet jeg ned for å kikke litt der jeg skal bo og hilste på noen av naboene. Det viste seg at flere jeg har jobbet med bor der. Og en kompis som jeg visste om fra før bor og i nabolaget. Hun jeg snakket med hadde bare bra ting å si om plassen, rolig med masse småbarnsfamilier. Litt sånn som her jeg bor nå. Og en lekeplass som ikke ble brukt visst. Er lekeplasser ut blant unger anno 2008? Vel har jo noen nevøer og nieser som sikkert kommer til å bruke den ihvertfall. Så nå har jeg og endelig fått røde tall i boka etter å ha vært ekkelt gjeldfri til nå. Flytter inn tidlig i juni, er klar som bare det jeg!

Og alle lesere av bloggen er selvsagt invitert til å komme på besøk når jeg har flyttet inn!

1 kommentar:

Olav :) sa...

ÅÅÅÅ igjen grattis så mye. Det blir så kjekt når du skal innrede med gardiner og potteplanter og zånn :) Kjempedigg og det så jo kanonbra ut :)