søndag 4. mai 2008

Tagged!


Somregel når jeg får tagged meldinger på eposten så er det noen som har skrevet navnet mitt på bilder på facebook. Men denne gang var det Svenn fra den glimrende og ikke minst hyppig oppdaterte bloggen Wyatting som tagget meg og ga meg følgende kommando;

1. Plukk opp nærmeste bok.
2. Slå opp side 123.
3. Finn den femte setningen.
4. Post de neste tre setningene.
5. Tagg fem mennesker, og skriv hvem som tagget deg.

Min første tanke var Å nei, stress. Men når jeg nå har begynt å gjøre det, så var det ganske morsomt faktisk. Holder på å se tvserien Lost for tida, og dette høres nesten ut som noe mystiske greier fra den serien. Men jeg tar utfordringen.

Den nærmeste boka hos meg var en fotobok med litt tekst. Til alt hell var det bare tekst på side 123! Å ja boka er Gutta - På veien med Jokke og valentinerne med bilder av May-Irene Aasen og tekst av Mode Steinkjer, Guttorm Nordø og Anders Giæver.

Her er de tre setningene fra og med setning fem : Som da Jokke & valentinerne gjennomførte Redselsferden, den første og eneste gangen de følte seg unge nok til å dra på nachspiel etter hver eneste konsert. Haavard hadde satt turneen ut fra den andre plata, som var forsinket. Som alle uetablerte band spillte de med lav garanti fra arrangøren, men med høy andel fra døra.

Det var jo tre veldig fortellende setninger, så den var jeg heldig med!

Jeg er ennå slappere med å tagge enn Svenn, så nå Olav må du gjøre jobben for fem!

2 kommentarer:

Svenn sa...

Den satt!

Olav :) sa...

vel utfordringen er tatt og utført!