tirsdag 22. april 2008

Vampyrer


Jeg har hatt et ganske stort vampyrproblem i det siste. Blodtørstige vandøde som banker på (ringeklokka virker ikke) til alle døgnets tider og vil suge blod. Ja de er her til alle døgnets tider. Om dagen kommer de inntyllet i svarte kapper og solbriller for å beskytte mot den (for de) dødelige solen. Først var det litt skummelt og litt irriterende (særlig å bli vekket midt på natten), så ble det bare irriterende. Så jeg ringte et skadedyr firma. Når jeg sa at det var vampyrer som plaget meg lurte de på om det var flaggermus. Jeg prøvde å forklare at de er det og, men at de er i menneskeform når de er på døra mi og plager meg. Fikk bare til svar at de ikke hjelper folk som går på stoff og så la de på. Frekkt! Nå har jeg strødd godt med hvitløkspulver utenfor døren, så hvis du kommer på besøk nå og ser hvitt pulver utenfor så vet du hva det er og hvorfor det ligger der. Og jammen ser det ut som det virker, jeg la det ut i går og har vært helt vampyrfri siden!

1 kommentar:

Olav :) sa...

That sucks, that really sucks... Tog du an